SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

R/GA dla MasterCard

Agencja interaktywna R/GA będzie odpowiedzialna za obsługę budżetureklamy cyfrowej firmy MasterCard.

Zastąpi ona na większości rynków agencję MRM Worldwide, chociażta nadal będzie obsługiwać MasterCard w Europie.

To kolejny w ostatnim czasie sukces R/GA, która w bieżącym rokuzdobyła już budżety firm Taco Bell i Wal-Mart, a także należącej doFiata marki samochodów Alfa Romeo.

MasterCard rozpoczął poszukiwania agencji do obsługi swojegobudżetu reklamy cyfrowej w lipcu. Celem była jego konsolidacja,jako że wcześniej firma współpracowała w tym zakresie z około 70agencjami.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: R/GA dla MasterCard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl