SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PZU promuje prosty język komunikacji w kampanii „Z oficjalnym stylem precz!”

PZU ruszyło z kampanią „Z oficjalnym stylem precz!”, która ma promować prosty język w komunikacji z klientami. W projekcie biorą udział bas-baryton Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie Jasin Rammal-Rykała oraz twórcy kanału „Matura to Bzdura” na YouTube.

Bohaterem wyprodukowanego przez PZU klipu jest pracownik korporacji, który utyskuje: „znów ten ASAP, fakap, bekap, szlag by trafił korpo-slang!” i wzywa: „skończmy babrać się w tych kejsach – zrozumiemy się na bank”. Te słowa, przy podniosłej muzyce IX Symfonii Ludwiga van Beethovena, śpiewa bas-baryton Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie Jasin Rammal-Rykała, laureat ogólnopolskich konkursów wokalnych.

Żartobliwą konwencję ma też nagrany we współpracy z Biurem Prostego Języka PZU odcinek popularnego kanału na YouTubie „Matura to Bzdura”. Jego twórcy sprawdzają, co Polacy rozumieją z tzw. korpomowy i na ile sami potrafią posługiwać się prostym językiem.

- Zrozumiały język to warunek skutecznej komunikacji i dobrych relacji z klientami. Na to w PZU stawiamy. Dbamy, aby prosty i jasny język był u nas standardem. Upraszczamy pisma i informacje dla klientów, szkolimy w tej dziedzinie pracowników i wydajemy poradniki językowe. Do tego samego chcemy zachęcać innych, także w lekkiej i żartobliwej formie - mówi członkini zarządu PZU Życie i twórczyni Biura Prostego Języka PZU Dorota Macieja.

Klip „Z oficjalnym tonem precz!” jest emitowany na Facebooku, Instagramie i  YouTubie.

PZU przygotowało kampanię we współpracy z agencją Plej.

Dołącz do dyskusji: PZU promuje prosty język komunikacji w kampanii „Z oficjalnym stylem precz!”

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nam Nam
How do you do, fellow kids?
0 0
odpowiedź
User
hmmm
po co?
jaki tu jest sens biznesowy?
0 0
odpowiedź
User
edu
edu
0 0
odpowiedź