SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicon rozpoczyna współpracę z Travelist

Do grona klientów agencji Publicon dołącza Travelist, portal łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz magazynu podróżniczego.

Współpraca Travelist i Publiconu rozpoczęła się wraz z początkiem marca. Efektem wspólnych działań jest realizowana obecnie kampania #HotelowePokusy, która ma zachęcić Polaków do rezerwacji obiektów noclegowych.

- W każdym aspekcie naszej działalności zawsze kierujemy się tym samym motto – „we love data”. Dzięki analizie danych możemy poszczycić się bardzo dobrą znajomością rynku i zachowań konsumenckich. Choć na etapie ofertowym zawiesiliśmy poprzeczkę dość wysoko, Publicon przedstawił nam spójną i opartą na realnych insightach wizję. Mamy podobny sposób myślenia, a przed sobą jasne zadanie - rozruszanie polskiej turystyki w najbliższych miesiącach - komentuje Krzysztof Dębski, marketing director w Travelist.

Zakres zadań agencji obejmie ponadto działania PR, kontakt z mediami, influencer marketing, copywriting, obsługę wydarzeń i biura prasowego oraz doradztwo strategiczne. Za obsługę po stronie Publiconu odpowiadać będzie Edyta Bieda (senior PR manager), Adrian Pokrywka (PR executive) oraz Barbara Szydłowska (PR executive) wraz z zespołem graficznym.

 

W ostatnich miesiącach agencja Publicon powitała w gronie swoich klientów również kilka innych marek - m.in. spółkę BDO Advisory czy Zarząd Transportu Metropolitalnego - największego organizatora transportu publicznego w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Publicon rozpoczyna współpracę z Travelist

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl