“Pszczółka Maja” nowym magazynem dla dzieci
Na rynku pojawił się nowy miesięcznik dla dzieci “Pszczółka Maja” (Egmont Polska), kierowany do dzieci w wieku od 4 do 6 lat.
W magazynie znaleźć można łamigłówki, kolorowanki, plakaty, informacje o przyrodzie, zagadki, a także komiksy o przygodach Mai i Gucia z kadrami z serialu animowanego “Pszczółka Maja”.
Do pisma dołączane są dodatki - w pierwszym numerze są to lupa-motylek, naklejki i ołówek. Redaktor prowadzącą pismo jest Małgorzata Romańska.
Miesięcznik liczy 24 strony i ukazał się w cenie 8,99 zł.
Wprowadzenie „Pszczółki Mai” na rynek wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje telewizję (Boomerang, MiniMini+, Disney Channel, Polsat JimJam, Disney Junior, TV Puls, Puls 2), internet, sieć kin Multikino oraz media Egmontu, a także punkty sprzedaży prasy (saloniki prasowe Inmedio i Relay).
Kreację przygotowała agencja Republika Zielonej Papryki, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: “Pszczółka Maja” nowym magazynem dla dzieci