1,84 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Serial zyskał 70 tys. widzów
Jedenasty sezon serialu „Przyjaciółki” ogląda średnio 1,84 mln osób. W porównaniu do dziewiątej serii, nadawanej rok temu, produkcja zyskała 70 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że jedenastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 1 marca br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,84 mln widzów. Przekłada się to na 12,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,10 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 1 marca br. Zgromadził on przed telewizorami 1,95 mln oglądających.
Dla porównania, pierwsze trzy odcinki dziewiątej edycji serialu, pokazywane wiosną ub.r., śledziło średnio 1,77 mln osób, co przekładało się na 12,12 proc. udziału w 4+ 12,83 proc. w 16-49 oraz 13,75 proc. w 16-59. Oznacza to, że produkcja zyskała 70 tys. widzów.
Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 20,29 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 15,92 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. „The Good Doctor”; 3,88 proc.).
Polsat jest już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,84 mln widzów „Przyjaciółek 11”. Serial zyskał 70 tys. widzów
W pełni się zgadzam - jak na takie g... rzeczywiście fenomenalny!