„Przyjaciółka” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2013 r. (top 23)
W okresie od stycznia do kwietnia br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników utrzymała się „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie tytuły zanotowły spadki, zyskały tylko pisma „TV14” i „Ekran TV”. Top 23 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem poradnikowej „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w okresie od stycznia do kwietnia 2013 roku wyniosła 403 543 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 17,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Z piątego na drugie miejsce awansował telewizyjny dwutygodnik „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak spadła o 2,35 proc. do 389 975 egz.
Natomiast z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym okresie zmniejszył się o 16,23 proc. do poziomu 374 671 egz.
Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może zajmujący dziewiąte miejsce „TV14” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w okresie od stycznia do kwietnia br. wzrosła o 5,36 proc. i wyniosła 226 388 egz. Rok wcześniej magazyn ten był jedenasty.
Z kolei najwięcej stracił „Show” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z miejsca trzeciego na piąte. Wynik sprzedażowy tego tytułu zmniejszył się bowiem o 30,46 proc. i wyniósł 306 354 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny poradnikowe. Trzy miejsca przypadły pismom z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się dwa dwutygodniki telewizyjne oraz pismo o serialach.
Wirtualnemedia.pl |
styczeń - kwiecień |
|||||
ZKDP |
2013 |
2012 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
500 809 |
404 206 |
403 543 |
580 325 |
488 808 |
486 883 |
Tele Świat |
578 281 |
401 086 |
389 975 |
558 423 |
399 375 |
399 375 |
Party Życie Gwiazd |
516 654 |
374 730 |
374 671 |
557 415 |
448 941 |
447 274 |
Tina |
463 794 |
344 140 |
344 140 |
573 329 |
423 069 |
423 069 |
Show |
464 945 |
306 354 |
306 354 |
558 822 |
440 554 |
440 554 |
Pani Domu |
298 641 |
239 693 |
239 602 |
370 825 |
292 616 |
292 616 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
341 161 |
233 945 |
233 461 |
397 884 |
297 857 |
297 857 |
Naj |
329 165 |
228 324 |
228 324 |
- |
- |
- |
TV14 |
335 570 |
226 388 |
226 388 |
323 391 |
214 872 |
214 872 |
Świat Seriali |
314 300 |
196 918 |
196 918 |
357 739 |
250 374 |
250 374 |
Viva |
291 080 |
196 825 |
196 825 |
323 140 |
224 245 |
224 245 |
Z Życia Wzięte |
352 282 |
193 468 |
193 468 |
393 278 |
224 382 |
224 382 |
Grazia |
366 735 |
177 247 |
177 097 |
- |
- |
- |
Bravo |
220 513 |
146 837 |
146 837 |
243 067 |
171 913 |
171 913 |
Sukcesy i Porażki |
203 964 |
113 486 |
113 486 |
215 471 |
124 438 |
124 438 |
Takie jest Życie |
213 909 |
111 200 |
111 200 |
238 193 |
133 786 |
133 786 |
Bravo Sport |
132 655 |
102 585 |
102 585 |
134 939 |
102 737 |
102 737 |
Relaks |
186 627 |
101 214 |
101 214 |
226 335 |
115 179 |
115 179 |
Ekran TV |
116 769 |
73 308 |
73 308 |
114 224 |
71 622 |
71 622 |
Forum (dwutygodnik) |
80 000 |
32 095 |
29 625 |
- |
- |
- |
Kaczor Donald |
45 000 |
25 510 |
25 510 |
45 000 |
28 023 |
28 023 |
Medical Tribune |
20 000 |
14 610 |
14 610 |
20 000 |
16 103 |
16 101 |
Puls Medycyny |
20 000 |
4 188 |
4 152 |
20 000 |
4 536 |
4 490 |
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2013 r. (top 23)