„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I półroczu
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu 2016 roku wyniosła 220 919 egz. i w porównaniu do I półrocza 2015 roku zmalała o 18,85 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 12,87 proc. do 187 968 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 100 804 egz., po spadku o 22,25 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 98 679 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 28,30 proc.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 290 660 | 220 919 | 220 919 | 367 164 | 272 244 | 272 244 | -18,85% |
Tina | 290 424 | 187 968 | 187 968 | 336 844 | 215 724 | 215 724 | -12,87% |
Naj | 174 637 | 100 804 | 100 804 | 222 557 | 129 646 | 129 646 | -22,25% |
Pani Domu | 144 039 | 98 770 | 98 679 | 208 803 | 137 720 | 137 629 | -28,30% |
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również była „Przyjaciółka”, której wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 18,57 proc. do poziomu 195 545 egz.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (164 622 egz.; w dół o 6,40 proc.), a trzecie - „Naj” (95 281 egz., spadek o 12,73 proc.).
Najwięcej również i tutaj straciła, będąca czwarta w zestawieniu, „Pani Domu”. Wynik tego tytułu zmalał o 28,70 proc. do 76 604 egz.
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 266 240 | 195 545 | 195 545 | 325 368 | 240 133 | 240 133 | -18,57% |
Tina | 262 454 | 164 622 | 164 622 | 294 797 | 175 881 | 175 881 | -6,40% |
Naj | 157 933 | 95 281 | 95 281 | 186 967 | 109 181 | 109 181 | -12,73% |
Pani Domu | 120 020 | 76 695 | 76 604 | 169 220 | 107 529 | 107 438 | -28,70% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych w I półroczu