“Przepis na zdrowie” - nowość od Phoenix Press
Wydawnictwo Phoenix Press w środę 2 listopada br. wprowadzi na rynek nowy miesięcznik społecznościowy “Przepis na zdrowie”. Kosztować będzie on 99 groszy.
Liczące 52 strony pismo zawierać będzie nadesłane przez czytelników receptury na naturalne leki i kosmetyki. Opisy domowych sposobów ochrony zdrowia, pielęgnacji urody, ale również propozycje zdrowej kuchni, wsparte będą komentarzami ekspertów różnych dziedzin: lekarzy, filoterapeutów, dietetyków, kosmetologów. Wykonanie trudniejszych receptur przedstawione będzie krok po kroku.
- Staraliśmy się, żeby nasz magazyn był odpowiedzią na potrzeby coraz liczniejszej grupy odbiorców poszukujących skutecznych przepisów na naturalne sposoby leczenia (...) Nasz pomysł jest unikalny - nie był dotychczas realizowany przez żaden tytuł zdrowotny w Polsce - mówi Karina Hadyś, dyrektor wydawnicza tytułu. Za każdy opublikowany “przepis” czytelnik otrzyma 100 zł. Magazyn wychodzić będzie w nakładzie 600 tys. egz. i kosztować 99 groszy.
Pojawieniu się pisma w sprzedaży towarzyszyć będzie kampania reklamowa w telewizji (TVP, Polsat, TVN), radiu RMF FM, prasie kobiecej (“Chwila dla Ciebie”, “Tina”, “Życie na Gorąco”) i tytułach wydawcy. Koncepcja kreatywna powstała w wydawnictwie, za zakup mediów odpowiedzialny był MEC.
„Przepis na zdrowie” to drugi po "Przepisach Czytelników" tytuł społecznościowy w portfolio Phoenix Press.
Dołącz do dyskusji: “Przepis na zdrowie” - nowość od Phoenix Press