Przemysław Bluszcz w kampanii fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa
Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa rozpoczęła kampanię zachęcającą do przekazania jednego procenta podatku na statutowe cele organizacji. Bierze w niej udział aktor Przemysław Bluszcz („Leśniczówka”, „Pakt”, „Czas Honoru”, „Drogówka”).
Przemysław Bluszcz ponownie wcielił się w spocie w rolę królika. - Królik w baśniowy sposób przedstawia rolę hospicjum w życiu jego pacjentów. Naszym zadaniem jest towarzyszyć podopiecznym Fundacji. Pomóc im bezboleśnie i w godności przejść przez resztę życia - wyjaśnia Dorota Jasińska, prezes Fundacji Hospicjum Onkologiczne. św. Krzysztofa.
Królik w kosmosie
W tym roku królik przenosi się z boiska na nieznaną planetę, która ma symbolizować hospicjum jako miejsce przejścia z jednego świata w drugi. Bohater jest łącznikiem i towarzyszem w podróży między tymi światami.
Scenariusz spotu przygotowała Zdena Šišová. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Paweł Tybora. Efekty komputerowe przygotowali Magda Strękowska, Mikołaj Valencia, Dominik Laurysiewicz, Paweł Tybora.
Producentami filmu są agencja Film it, Dariusz Pietrykowski i Andrzej Połeć, producentem wykonawczym Feliks Pastusiak. W realizację spotu zaangażowały się także agencje Muzyka Upright Music Polska, All For Movies, Studio Sonoria.
Wszystkie osoby i firmy zaangażowane w projekt wzięły w nim udział charytatywnie.
Dołącz do dyskusji: Przemysław Bluszcz w kampanii fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa