Proteinowe chipsy z soczewicy reklamowane w piłkarskiej kampanii
Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia Zet oraz szerokie działania w prasie i internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją “Przeglądu Sportowego” – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
W Radiu Zet codziennie, od poniedziałku do piątku (10-14.06), dwóch zawodników stanie do rywalizacji w walce o tytuł najlepszego kibica. Nagrodami są konsole do gier i zapas chipsów Moonsy.
Oprócz konkursu producent Moonsów zaplanował również działania online na stronach sportowych Onet.pl oraz w wydaniu drukowanym „Przeglądu sportowego”, a także w ramach własnych mediów społecznościowych.
– W działaniach wokół Euro 2024 stawiamy na angażujące kibiców działania w radio, ale również mocno w online. Tradycją przed takimi wydarzeniami jest drukowane wydanie Skarbu Kibica i tam też są Moonsy. Wiemy, że to czas, w którym wiele marek realizuje swoje kampanie, jednak jesteśmy przekonani, że tworzony przez nas content zyska spore grono odbiorców – mówi Magdalena Hankus-Breguła, kierowniczka marketingu firmy.
Działania promocyjne Moonsów potrwają do końca czerwca.
Dołącz do dyskusji: Proteinowe chipsy z soczewicy reklamowane w piłkarskiej kampanii