Program „Kryptonim szef” zyskuje widzów z odcinka na odcinek, ale przegrywa z konkurencją
Nowy reality-show „Kryptonim szef” ogląda średnio 1,35 mln osób. Produkcja z odcinka na odcinek gromadzi coraz więcej widzów, ale TVP1 w czasie jej emisji przegrywa walkę o widza z głównymi konkurentami.
„Kryptonim szef” nadawany jest w TVP1 w środy o godz. 20.25 począwszy od 2 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,35 mln widzów przy udziale na poziomie 8,73 proc. w grupie 4+ i 9,13 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność programu rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek „Kryptonima szefa” miał 1,07 mln widzów, drugi - 1,46 mln osób, a trzeci przyciągnął przed ekrany już 1,51 mln.
Widownia „Kryptonimu szefa” odcinek po odcinku
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
02-09-2015 |
20:25:21 |
1 067 955 |
7,06% |
09-09-2015 |
20:26:22 |
1 463 290 |
9,40% |
16-09-2015 |
20:25:18 |
1 509 814 |
9,69% |
Średnio: |
1 346 440 |
8,73% |
W paśmie nadawania „Kryptonimu szefa” zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego jest TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale „Barwy szczęścia i „Na dobre i na złe”, której udział wśród wszystkich widzów wynosi aż 24,34 proc. Drugie miejsce zajmuje Polsat („Świat według Kiepskich”, „Top Chef” i film fabularny, 9,49 proc. udziału), a trzeci jest TVN („Na Wspólnej”, „Wesołowska i mediatorzy”, i „Kto poślubi mojego syna?”; 9,44 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Oglądalność reality-show na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
3 755 154 |
24,34% |
18,02% |
Polsat |
1 464 840 |
9,49% |
12,95% |
TVN |
1 456 574 |
9,44% |
10,35% |
TVP1 - Kryptonim szef |
1 346 440 |
8,73% |
9,13% |
„Kryptonim szef” to reality-show, w którym managerowie kierujący firmami wcielają się w pracowników najniższego szczebla, by poznać prawdę o tym jak wygląda praca w ich przedsiębiorstwach. Są oni specjalnie ucharakteryzowani, a każdy ich krok śledzi kamera. Producentem programu jest firma Jake Vision.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 10,31 proc.
Dołącz do dyskusji: Program „Kryptonim szef” zyskuje widzów z odcinka na odcinek, ale przegrywa z konkurencją