SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Profesjonalizm w każdym detalu” reklamuje Pramerica Życie

Z początkiem marca ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Pramerica Życie. Akcja jest prowadzona na outdoorze pod hasłem „Profesjonalizm w każdym detalu”.

W reklamach Pramerica Życie występują pracownicy tej firmy zajmujący się na co dzień sprzedażą ubezpieczeń. - Bierzemy pełną odpowiedzialność za swoją pracę. Dlatego występujące w kampanii osoby podały swoje imiona i nazwiska - podkreśla Bożena Regulska-Komornicka, dyrektor ds. marketingu ubezpieczyciela. Celem akcji jest podkreślenie znaczenia, jakie Pramerica Życie przywiązuje do profesjonalizmu i jakości w każdym aspekcie swojej działalności.

Kampania, zaplanowana na cały marzec, obejmuje billboardy  w największych miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Gdyni i Lublinie. Każdy plakat prezentuje osoby pracujące właśnie w tym mieście, w którym jest on pokazywany.

Kreację kampanii Pramerica Życie przygotowała we własnym zakresie, a zdjęcia pracowników firmy wykonał Szymon Kobusiński ze studia Bank. Planowaniem i zakupem nośników zajęły się firmy City Media i AWD Media.

Dołącz do dyskusji: „Profesjonalizm w każdym detalu” reklamuje Pramerica Życie

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan KOkos
"Kreację kampanii Pramerica Życie przygotowała we własnym zakresie"

Niestety to widać - kampania zupełnie bez polotu, z licznymi błędami jeśli chodzi o zdjęcia. Na zachodzie to duża i prężna firma a u nas odwalają takie dziadostwo :(
0 0
odpowiedź
User
lucjano
Niestety, rezygnacja z usług jakiejkolwiek sensownej agencji reklamowej to strzał w głowę.
Fail poodbny do tego, jakiego ofiarą padł FM Bank. Fatalność jakości zdjęć od razu wycina tysiące wyczulonych na nowoczesną estetykę konsumentów. Wszystko lekko skopiowane z Proamy.
0 0
odpowiedź
User
amator
dalej tnijcie budzety, dalej myslcie ze wszystko jedno co sie pokaze, przeciez jestesmy fantastyczni i na wszystkim sie znamy, zal.........
0 0
odpowiedź