'Prestige House' ze zmienioną szatą graficzną i zawartością
Miesięcznik wnętrzarski "Prestige House" (Valkea Media) zmieniłszatę graficzną i zmodyfikował swoją zawartość. Zmiany w piśmiezaszły od podwójnego wydania lutowo-marcowego, które na rynkupojawiło się w miniony poniedziałek. Tytuł jest teraz także droższyo 2,90 zł.
- Magazyn zmienił oprawę graficzną oraz logo - mówi HannaKokczyńska, redaktor naczelna i designer "Prestige House" -Dodatkowo zawartość miesięcznika została usystematyzowana orazwyraźnie podzielona na działy - dodaje. W tytule jest teraz więcejtreści dotyczących trendów w architekturze i designie, a takżemateriałów lifestylowych czy kulturalnych. Bez zmian pozostałaobjętość pisma, która wynosi 50 stron.
Zmiany w magazynie przygotowało nowe kierownictwo redakcji naczele z Hanną Kokczyńską, która zastąpiła na stanowisku naczelnejEwę Jagalską (odeszła z firmy). Kokczyńska jest autorką projekturzeźb warszawskich "Różowych świecących jeleni", a obecnie pracujetakże jako redaktor w piśmie "A4". Nowa wicenaczelną "PrestigeHouse" została Dorota Tomaszewska (przeszła z "Dziennika"), a zadziałkę graficzną w tytule odpowiada teraz projektant JacekMajewski.
W związku ze zmianami w magazynie, wydawca zdecydował się napodniesienie ceny pisma z 7 zł do 9,90 zł. Tyle kosztuje jednaktylko 10 proc. nakładu "Prestige House" (wynosi on 14 tys. ipozostaje bez zmian) sprzedawane w Empikach i Trafficu. Pozostałe90 proc. egz. jest bowiem dystrybuowane za darmo m.in. poprzezluksusowe restauracje, hotele, biura nieruchomości, galerie zdesignerskimi meblami oraz salony urody i spa na terenieWarszawy.
Dołącz do dyskusji: 'Prestige House' ze zmienioną szatą graficzną i zawartością