PremiumBrand 2006
Konsumenci wybrali 63 brandy, którym przyznali Tytuł Marki Wysokiej Reputacji.
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, 1500 konsumentów, oceniło najlepsze działające w Polsce brandy i 63-em z nich przyznało prestiżowy tytuł Marki Wysokiej reputacji.
Marki, które uzyskały tytuł Marki Wysokiej Reputacji (w porządku alfabetycznym):
-
BPH
-
Braun
-
Carlsberg
-
Castorama
-
Centra
-
Centrum Im. Adama Smitha
-
Citroen
-
Coca-Cola
-
Commercial Union
-
Cyfra+
-
Danone
-
E. Wedel
-
Era
-
Euro RTV AGD
-
Eurobank
-
Fiat
-
Forbes
-
Gazeta Prawna
-
Gazeta Wyborcza
-
Hewlett Packard
-
Heyah
-
Hochland
-
Ikea
-
ING Bank Śląski
-
Jan Niezbędny
-
Knorr
-
Koło
-
Kredyt Bank
-
Lays
-
Leroy Merlin
-
LG
-
Lidl
-
Lot
-
Media Markt
-
Motorola
-
Multibank
-
Nestle
-
Newsweek
-
Nokia
-
Opel
-
Orange
-
Panorama Firm
-
Peugeot
-
PKO BP
-
Plus GSM
-
Poczta Polska
-
Polskie Książki Telefoniczne
-
Polskie Radio
-
Porta Drzwi
-
Radio ZET
-
Renault
-
RMF FM
-
Samsung
-
Simplus
-
Skoda
-
Sony
-
Szkoła Języków Obcych Empik
-
Śnieżka
-
Toyota
-
TVN
-
TVP
-
Tyskie Gronie
-
Volkswagen
-
Warta
-
Winiary
-
Żywiec
„Reputacja jest nierozłącznie związana z marką. Można powiedzieć, że nie ma marki bez reputacji. Jeżeli marka zaczyna tracić reputację prędzej czy później przestanie ona istnieć na rynku. Ranking PremiumBrand wyróżnia marki o najwyższej reputacji, czyli te, które w oczach konsumentów są swego rodzaju creme de la creme, czyli marki które osiągnęły najwyższe stadium zaufania konsumenckiego” – stwierdza Aleksander Krzyżowski Dyrektor Generalny Stowarzyszenia ProMarka.
Wśród kryteriów, które podlegały ocenie znalazły się: zaufanie i lojalność wobec marki, prestiż, dobre imię, popularność i znajomość marki, CSR (Corporate Social Responsibility) oraz tzw. referencje – czyli gotowość do rekomendowana marki innym ludziom.
Badanie na reprezentatywnej próbie 1500 respondentów przeprowadziła firma Millward Brown SMG/KRC, na podstawie metodologii przygotowanej przez firmę Maison Research Consulting.
Badanie prowadzone zostało jest w 8 kategoriach.
Ranking Marek Wysokiej Reputacji oraz brandy, które uzyskały tytuł Marek Najwyższej Reputacji poznamy na Gali finałowej 22 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: PremiumBrand 2006