Pracownicy i fakty reklamują kredyt gotówkowy w Banku BPH (wideo)
W telewizji, internecie i oddziałach Banku BPH rusza kampania reklamowa oferowanego przez niego kredytu gotówkowego. Akcję przygotowały agencja reklamowa Team One i dom mediowy Starlink.
Kampania kredytu gotówkowego w Banku BPH podkreśla najważniejsze zalety tej oferty, takie jak szybka wstępna decyzja kredytowa i możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni. Informuje przy tym, że decyzję o przyznaniu kredytu można otrzymać zarówno podczas rozmowy z doradcą w oddziale lub placówce partnerskiej banku, jak również poprzez jego infolinię telefoniczną oraz serwis gotowkaonline.pl.
W reklamach występuje 11 pracowników Banku BPH, którzy na co dzień pracują przy kredytach gotówkowych, zajmując się przygotowywaniem ich zasad, reklamowaniem ich oraz sprzedażą i obsługą klientów. Tę ofertę prezentują oni wyłącznie przy pomocy języka faktów i prostego przekazu graficznego.
Taka stylistyka faktów i hasło „Po prostu fair” są wykorzystywane w komunikacji marketingowej BPH od wiosny br. W poprzedniej kampanii również reklamowany był kredyt gotówkowy (przeczytaj więcej i obejrzyj tamten spot).
Obecna akcja obejmuje telewizję (30-sekundowy spot), internet (m.in. Onet, WP, Interia), materiały POS (ulotki, plakaty) oraz reklamy na witrynach placówek Banku BPH. Kreację kampanii przygotowała agencja Team One, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Pracownicy i fakty reklamują kredyt gotówkowy w Banku BPH (wideo)