Pozaziemska promocja nowych usług Ericssona
Agencja interaktywna OS3 multimedia stworzyła moduł w serwisie www.ericsson.pl , wspomagający nową kampanię firmy Ericsson. Projekt ten, to z pewnością znaczący krok w przyszłość Internetu w dziedzinie promowania produktów i usług poprzez kreowanie interaktywnych postaci. Rozwiązanie to stanowi również nowe, doskonałe i z pewnością bardzo skuteczne narzędzie w kreowaniu programów lojalnościowych.
"Ericsson rozszerza swoją działalność w dziedzinie integracji systemów. Wiadomość ta, popularyzowana poprzez różne media wśród klientów firmy wymaga naszym zdaniem rozszerzenia grona odbiorców. Chcieliśmy w ciekawy i łatwy sposób zainteresować młodych internautów, którzy odwiedzają nasz serwis, możliwościami, jakie dają nowe technologie. Z uwagi na fakt, że Ericsson jest firmą dostarczającą rozwiązania technologiczne, zależało nam na przedstawieniu naszej nowej oferty w sposób przystępny, jasny i zrozumiały dla szerokiego grona odbiorców. Projekt firmy OS3 multimedia uzupełnia założenia zaplanowanej akcji popularyzacyjnej" powiedział Radosław Dutkowski, Electronic media co-ordinator firmy Ericsson Sp. z o.o.
Początkowo moduł ten będzie narzędziem do wykreowania wyglądu postaci "Integratora", który w kolejnych etapach wcieli się w rolę "przewodnika" po nowej usłudze firmy Ericsson. Jego twórcami będą oczywiście internauci, którzy poprzez dobieranie strojów i dodatków powołają do życia postać, która stanie się integracyjną częścią serwisu. Również od internautów zależeć będzie, jakie imię otrzyma "Integrator". Spośród zgłoszonych propozycji wyłoniony zostanie najpopularniejszy "kosmiczny przybysz", który będzie towarzyszyć odbiorcom serwisu Ericsson w drodze do zgłębienia wiedzy o najnowszych rozwiązaniach technologicznych.
" Budując ten moduł, długo pracowaliśmy nad stworzeniem samej postaci. Chcieliśmy aby była ona nie tylko narzędziem wspomagającym promowanie nowych technologii, ale również aby integrowała internautów, tworząc grupę stałych i lojalnych odbiorców serwisu firmy Ericsson. Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż tego typu aplikacje internetowe są nowym i z pewnością przełomowym elementem promocji w sieci. W związku z tym chcieliśmy stworzyć postać niepowtarzalną, która spełni swoją rolę i stanie się funkcjonalnym, a zarazem niebanalnym narzędziem promującym ofertę firmy Ericsson. Odnosząc się do założeń firmy związanych z faktem, że ta część serwisu kierowana jest głównie do ludzi młodych, opowieść o Systemach Integracyjnych będzie animowanym komiksem, który, mamy nadzieję spodoba się odbiorcom." powiedział Tomasz Pruszczyński, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Dołącz do dyskusji: Pozaziemska promocja nowych usług Ericssona