Polymus najlepszy w walce o WGI Investors Club
Agencja reklamowa Polymus zwyciężyła w przetargu na obsługę WGI Investors Club - programu lojalnościowego dla klientów WGI Domu Maklerskiego.
- WGI Investors Club pełni kluczową rolę w budowaniu długotrwałych i silnych relacji z klientami, którzy powierzyli WGI swoje pieniądze. Polymus ma duże doświadczenie w prowadzeniu analogicznych projektów. Obecnie pracuje m.in. dla Heyah Klub, wcześniej był współautorem i prowadzącym największy projekt tego typu w Polsce - Premium Club – mówi Inga Gawłowska, koordynująca program WGI Investors Club.
Przygotowanie edycji programu WGI Investors Club na rok 2006 rozpocznie się jeszcze w grudniu. Będzie to druga edycja unikatowego na polskim rynku finansowym programu, stworzonego specjalnie dla klientów WGI Domu Maklerskiego. Członkostwo w programie jest dobrowolne i nie wiąże się z żadnymi opłatami. WGI Investors Club zapewnia bezpłatnie dwa rodzaje korzyści: edukacyjne i wspomagające inwestycje oraz rabaty i specjalne warunki korzystania z usług firm zaproszonych do współpracy. WGI Investors Club działa w oparciu o roczne edycje. Członkowie programu, w zależności od wartości środków inwestycyjnych w WGI Domu Maklerskim, są przydzielani do jednej z trzech grup klubowych: Gold, Platinium lub Diamond.
- W ramach rocznej współpracy w 2006 roku agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszelkich projektów związanych z koncepcją, opracowaniem i późniejszą dystrybucją katalogu programu, jak również rekomendacją i nawiązaniem potencjalnej współpracy z nowymi partnerami WGI Investors Club – zapewnia Michał Leszczyński, Dyrektor Strategiczny Polymus.
Dołącz do dyskusji: Polymus najlepszy w walce o WGI Investors Club