SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej zmienia wizerunek

Opracowana została nowa tożsamość wizualna Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Logo oraz wszystkie materiały informacyjne oparte są na motywie domu i rąk.

Głównym elementem logo PSSB jest stylizowana grafika przedstawiająca sprzedaż bezpośrednią. Dłoń górna (jako symbol sprzedawcy) przekazuje symboliczny przedmiot sprzedaży dłoni dolnej (symbol klienta). Wszystko odbywa się w schematycznie zarysowanym domu klienta, czyli najważniejszym miejscu dla sprzedaży bezpośredniej. Powstała też nowa strona internetowa - pssb.pl.

Poprzez zmianę identyfikacji PSSB chce wzmacniać swój wizerunek jako silnej reprezentacji branży i organizacji eksperckiej. Zamierza też kontynuować działania wspierające mikroprzedsiębiorczość. Celem prac PSSB jest stworzenie takich warunków, aby udział w PKB przychodów generowanych przez własną działalności gospodarczą osób fizycznych zbliżył się do średniej europejskiej.

Do utworzonego w 1994 roku Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej należy obecnie 15 przedsiębiorstw: AMC, ACN, Amway, Avon, Betterware, DLF, Forever Living Products, Herbalife, Lampe Berger, Lux, Mary Kay, NL, Oriflame, Tupperware i Vorwerk.

Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej zmienia wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl