Polskapresse wyda miesięcznik “Nasza Historia”
Grupa Polskapresse wchodzi do segmentu miesięczników historycznych, wprowadzając na rynek miesięcznik “Nasza Historia” bazujący głównie na historii regionów. Pierwszy numer pisma ukaże się 7 listopada br.
“Nasza Historia” będzie składała się z trzech podstawowych części: historia lokalna, historia Polski i historia świata. Każdy numer zawierać będzie tematy bezpośrednio związane z historią i tożsamością danego regionu. Materiały związane z historią powszechną powstają we współpracy z redakcją “The Times”.
- Odpowiadamy na rosnące zainteresowanie tematami historycznymi, ale robimy to tak, jak nikt do tej pory na rynku: prezentujemy również historię regionu dla odbiorców poszukujących tożsamości, odkrywających korzenie, próbujących zrozumieć istotę miejsc, zdarzeń i ludzi - mówi Aureliusz Mikos, prezes Polskapresse Oddział Warszawa.
Miesięcznik “Nasza Historia” będzie wydawany w całej Polsce, w ośmiu regionalnych mutacjach, z własnymi odnoszącymi się do regionalnego tematu okładkami.
Redaktorem naczelnym miesięcznika został Paweł Siennicki, redaktor naczelny “Polski Metropolii Warszawskiej”, a w jego redakcji znajdą się dziennikarze Polskapresse. Autorem szaty graficznej czasopisma jest Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Grupy Polskapresse.
Pierwsze wydanie “Naszej Historii” będzie liczyło 100 stron, a cena wyniesie 6,95 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia.
Wprowadzenie magazynu na rynek będzie wspierać kampania reklamowa w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz w mediach Grupy Polskapresse. Kampanię przygotował zespół marketingu wydawcy.
Obecnie na rynku są m.in. takie miesięczniki historyczne jak “Focus Historia”, “Newsweek Historia”, “Uważam Rze Historia”, “W Sieci Historii” oraz “Historia Do Rzeczy”. Trzy pierwsze z nich są notowane przez ZKDP, a najwyższą sprzedaż ogółem wśród nich w lipcu br. miał “Focus Historia” - było to 49 862 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Polskapresse wyda miesięcznik “Nasza Historia”