Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera agencję PR i dom mediowy do dwuletniej współpracy
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła przetarg, w którym oddzielnie wybiera agencję public relations i dom mediowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nimi pracować przez dwa lata.
Przetarg PARP podzielony jest na dwie części: świadczenie usług public relations oraz usługi pośrednictwa w zakupie powierzchni w prasie, artykułów w serwisach internetowych, czasu antenowego oraz nawiązanie współpracy z osobami opiniotwórczymi.
Wybrana w części pierwszej agencja zajmie się bieżącym wsparciem zespołu komunikacji PARP w zakresie działań PR. Do jej obowiązków należeć będzie m.in. pisanie informacji prasowych, tekstów na stronę internetową, wysyłka materiałów prasowych, kontakty z mediami, bieżące wsparcie doradcze oraz merytoryczne w zakresie działań PR, obsługa PR np. wydarzeń/konferencji prasowych, zarządzanie kryzysowe itp.
W tej części przetargu udział wziąć mogą firmy, które w czasie ostatnich trzech lat (lub w czasie trwania działalności firmy, jeśli istnieje ona krócej niż trzy lata) wykonały co najmniej trzy usługi polegające na prowadzeniu działań PR obejmujących m.in. opracowywanie artykułów i informacji prasowych o tematyce popularno-naukowej, gospodarczej, ekonomicznej, biznesowej lub związanej z funduszami europejskimi, programami unijnymi lub pomocowymi. Zgłaszający się muszą także posiadać w swoim zespole osoby, które będą pełnić funkcje koordynatora (doświadczenie w nadzorze świadczenia min. trzech usług PR o wartości co najmniej 150 tys. zł brutto) i autora tekstów (doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 15 treści o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia, które publikowane były w mediach ogólnokrajowych, branżowych lub biznesowych).
W ofercie znajdować się muszą próbki tekstów (informacja prasowa i artykuł o tematyce ekonomiczno-gospodarczej) oraz opis realizacji działań z zakresu obsługi PR.
Wybrana agencja będzie realizować zamówienie przez 24 miesiące. PARP zastrzega jednak możliwość przedłużenia umowy maksymalnie o kolejne sześć miesięcy.
Budżet na ten cel wynosi 352,5 tys. zł netto (bez VAT).
Część druga dotyczy pośrednictwa w zakupie powierzchni w prasie, artykułów w serwisach internetowych, czasu antenowego w telewizji oraz nawiązanie współpracy z osobami opiniotwórczymi. Tutaj budżet wynosi 1,85 mln zł.
Z wybranymi agencjami PARP będzie pracować przez 2 lata. Przetarg trwa do 29 stycznia 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera agencję PR i dom mediowy do dwuletniej współpracy