Polsat: rynek reklamy tv w całym 2012 r. może spaść o 4-6 proc
Rynek reklamy telewizyjnej w całym 2012 roku może spaść o 4-6 proc. - poinformował wczoraj dziennikarzy Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.
"W całym 2012 roku może być spadek między 4 a 6 proc., natomiast nie podejmuję się prognozowania na przyszły rok. Kluczowe dla rynku są wyniki czwartego kwartału i z ostateczną prognozą trzeba poczekać do tego czasu" - powiedział Stec.
Rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w II kw. 2012 r. spadł rdr o 7,8 proc., zaś w całym pierwszym półroczu 2012 roku spadł o 5,2 proc.
Grupa TVN informowała wcześniej, że rynek reklamy telewizyjnej może spaść w tym roku o 6-9 proc.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: Polsat: rynek reklamy tv w całym 2012 r. może spaść o 4-6 proc