146 tys. widzów „Polityki na ostro” w Polsat News
Program Polsat News „Polityka na ostro” po ponad dziewięciu miesiącach emisji ogląda średnio 146 tys. widzów. Audycja daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam dotychczas wyniosły 4,23 mln zł.
Program „Polityka na ostro” emitowany jest w Polsat News w dni powszednie o godz. 20.00, począwszy od 1 października ub.r. (do 2 listopada ub.r. emisja była o 21.00, a od 2 stycznia do 15 lutego br. - o 20.15). Średnia oglądalność audycji do 4 czerwca 2019 roku wyniosła 146 tys. osób, co przełożyło się na 0,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów program śledziło 24 kwietnia br. Zgromadził on 287 tys. osób.
Kanał Polsat News w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Agnieszkę Gozdyrę (do kwietnia br. współgospodarzem audycji był Grzegorz Jankowski, ale otrzymał on swój własny program w stacji - „Punkt widzenia”) zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych. Liderujące TVP Info ma w tym paśmie 3,47 proc. udziału, a drugi TVN24 - 3,17 proc.
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat News zajmuje miejsce trzecie.
Wpływy reklamowe z audycji w analizowanym okresie wyniosły 4,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Formuła „Polityki na ostro” polega na tym, że zaproszeni do studia goście będą konfrontować swoje poglądy dotyczące aktualnych wydarzeń. - „Polityka na Ostro” to wymiana argumentów i opinii. To konfrontacja poglądów w sprawach kluczowych dla każdego z nas. Autorzy programu poruszają najważniejsze kwestie z punktu widzenia zwykłego człowieka, pokazując, jaki wpływ mają politycy na nasze życie. Co wieczór widzowie programu mogą liczyć na emocjonującą dyskusję i starcie opinii wszystkich postaci sceny politycznej - informuje biuro prasowe Telewizji Polsat.
Udział Polsat News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 1,12 proc.
Dołącz do dyskusji: 146 tys. widzów „Polityki na ostro” w Polsat News