'Podaruj dzieciom słońce' w kampanii produktów P&G
W telewizji, radiu, prasie i na outdoorze trwa kampania produktówProcter & Gamble objętych akcją "Podaruj dzieciom słońce".Przekaz podkreśla, że część dochodów z ich sprzedaży wspieraleczenie i rehabilitację chorych dzieci.
Trwająca od września kampania reklamowa marek należących doProcter & Gamble pokazuje, że wykonując codzienne czynności,takie jak golenie się, mycie zębów, przewijanie dziecka czy pranie,można wspierać dzieci borykające się z ciężkimi problemamizdrowotnymi. Przekaz promuje produkty Gilette, Blend-a-Med.,Pampers i Vizir, podkreślając, że jako objęte akcją "Podarujdzieciom słońce" są one oznaczone charakterystycznym słoneczkiem, aczęść dochodów z ich sprzedaży trafia na leczenie i rehabilitacjęchorych dzieci. W akcji są wykorzystywane reklamy zróżnicowane wzależności od tego, w jakiej części Polski, a nawet dzielnicymiasta, mają się ukazać.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (Polsat, a przezpierwsze dwa tygodnie również TVN), radiu (RM FM ogólnopolskie,Złote Przeboje Pogoda Warszawa, Złote Przeboje Puls Lublin, VOXRzeszów, WAWA Warszawa, Złote Przeboje 88,4 Poznań, Złote PrzebojeNa Fali Szczecin, RMF Maxxx Zielona Góra, RMF Maxxx Trójmiasto, RMFMaxxx Kielce, RMF Maxxx Kraków, RMF Maxxx Opole, Radio PiN, wybranerozgłośnie regionalne Polskiego Radia, Pakiet Wrocław FM, MuzyczneJelenia Góra, Hit Włocławek, Eska Olsztyn, Classman Łódź, Antyradio106,4 FM Katowice, 5 Suwałki), prasie (Gazeta Wyborcza, DziennikIlustrowany, Polska The Times) oraz na outdoorze (nośniki w dużychmiastach, m.in. Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Łodzi). Kreacjękampanii - zaplanowanej do 24 grudnia - przygotowała agencjareklamowa Grey Warszawa, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: 'Podaruj dzieciom słońce' w kampanii produktów P&G