Procter&Gamble tworzy nową dywizję marek kosmetycznych Specialty Beauty
Procter & Gamble utworzył nowy dział Specialty Beauty dla produktów kosmetycznych wysokiej klasy w ramach swojej globalnej działalności P&G Beauty.
Dział obejmujący Farmacy, Tula Skincare, Ouai i First Aid Beauty będzie kierowany przez Chrisa Heierta
Marki pod nowym parasolem obejmą trzy duże niedawne akwizycje P&G: Ouai, Tula Skincare i Farmacy oraz First Aid Beauty.
Obejmie ona ponadto marki inkubowane przez P&G we własnym zakresie, w tym SeeMe Beauty, markę stworzoną dla kobiet po 50. roku życia, oraz markę przeciw wypadaniu włosów KeepItAnchored, a także działalność SK-II w Ameryce Północnej.xowi Keithowi.
Marka Farmacy Beauty została założona przez przedsiębiorcę Davida Chunga w 2015 roku. Została określona przez P&G po ogłoszeniu przejęcia w listopadzie 2021 r. jako marka, na którą P&G miał już od jakiegoś czasu oko, dzięki „nauce połączonej z naturalnym pozyskiwaniem składników „z farmy w twarz” Farmacy.
W grudniu ub.r. P&G wykupiła Ouai, prestiżową markę produktów do pielęgnacji włosów założoną przez Jen Atkin.
Marka Tula, oparta na probiotykach, dołączyła do portfolio P&G na początku tego roku; jest pomysłem dr Roshini Raj, praktykującego gastroenterologa oraz współzałożyciela Bobbi Brown Kena Landisa i przedsiębiorcy technologicznego Dana Reicha.
Dołącz do dyskusji: Procter&Gamble tworzy nową dywizję marek kosmetycznych Specialty Beauty