„Pobudka! Złap kogutka!” w promocji Serenady
Pod hasłem „Pobudka! Złap kogutka!” ruszyła promocja serów Serenada. Akcję i wpierającą ją kampanię reklamową przygotowała agencja Albedo Marketing.
W rozpoczętej właśnie promocji serów Serenada osoba, która zbierze pięć kogutków z opakowań tych produktów, może otrzymać designerski budzik. Taka nagroda jest przyznawana każdemu z 333 zgłoszeń przesłanych jako pierwsze w każdym tygodniu akcji. Natomiast każdy, kto w serwisie serenada.com.pl wpisze kod z naklejki umieszczonej na opakowaniu, otrzyma za darmo koguci dzwonek. Ponadto na tej stronie prowadzone są konkursy poetycki i fotograficzny oraz „zabawa w szukanie słów”, w których można wygrać iPody, pufy i zestaw Bugatti.
Akcję wspierają materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Za koncepcję, kreację i realizację promocji – zaplanowanej do 19 grudnia – oraz towarzyszącej jej kampanii reklamowej odpowiada agencja Albedo Marketing.
Dołącz do dyskusji: „Pobudka! Złap kogutka!” w promocji Serenady