SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Intermarché z nową markę własną Top Budget

Sieć sklepów Intermarché wprowadza nową markę własną – Top Budget. Jest obecna w kategorii podstawowych produktów spożywczych i artykułów codziennego użytku. 

W ostatnim czasie w Polsce zauważalna jest wyraźna zmiana nawyków zakupowych. Według badań NielsenIQ Retail Measurement Service MAT aż 95 proc. konsumentów zmodyfikowało swoje zwyczaje zakupowe, kierując się chęcią oszczędzania. Ponad 60 proc. klientów aktywnie poszukuje promocji i najniższych cen, a co trzeci konsument jest skłonny zmienić sklep, jeśli znajdzie bardziej konkurencyjną ofertę. W odpowiedzi na te potrzeby Intermarché rozszerza swoją ofertę marek własnych o Top Budget, pomagając klientom w efektywnym zarządzaniu domowym budżetem.

Produkty marki Top Budget są dostępne we wszystkich sklepach Intermarché. Asortyment obejmuje ponad 40 produktów, w tym artykuły spożywcze, napoje, chemię gospodarczą oraz artykuły dla zwierząt. Wszystkie produkty mają jednolitą szatę graficzną – białe tło z czerwonym logo – co ułatwia ich szybkie odnalezienie na półkach. 

Firma podkreśla, że wprowadzenie nowej marki własnej jest istotnym elementem strategii Intermarché, której celem jest umocnienie pozycji sieci jako miejsca oferującego produkty wysokiej jakości w przystępnych cenach. Top Budget to jednocześnie uzupełnienie m. in. dla strategicznej i podstawowej marki parasolowej Intermarché, czyli O la la!. Jest także istotnym narzędziem przyciągającym nowych klientów, dla których cena odgrywa kluczową rolę w decyzjach zakupowych.

–  Top Budget to nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów. Wiemy, jak istotne dla klientów Intermarché jest znalezienie produktów dobrej jakości w możliwie najniższej cenie. Nowa marka to przejaw naszej dbałości o naszych klientów oraz wzmocnienie konkurencyjności. Liczymy, że konsumenci dostrzegą nasze starania i Top Budget znajdzie swoje grono licznych odbiorców. – mówi Paweł Wardziński, dyrektor generalny Intermarché.

Dołącz do dyskusji: Intermarché z nową markę własną Top Budget

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl