Play pozwala klientom umawiać się w Booksy na wizyty w punktach sprzedaży
Sieć telekomunikacyjna Play testowo udostępniła klientom możliwość umawiania się na wizyty w jej salonach sprzedażowych poprzez aplikację Booksy. Opcja działa na razie w przypadku 31 punktów w największych miastach.
W aplikacji Booksy klienci Play mogą umówić się na wizytę w wybranym salonie sprzedażowym w sprawie m.in. przeniesienia numeru z innej sieci, przedłużenia umowy oraz zakupu nowej usługi.
Funkcjonalność dotyczy 31 salonów w takich miastach jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań czy Gdańsk. Testowanie tej opcji zaplanowano do końca stycznia.
- Play to pierwsza firma z branży telekomunikacyjnej, która umożliwia rezerwację wizyt za pośrednictwem Booksy, usprawniając proces obsługi klienta. Cieszymy się, że tak ważna współpraca rozpoczyna się dokładnie w momencie, kiedy jest ona szczególnie potrzebna. Jesteśmy podekscytowani, że kolejna branża obdarzyła nas swoim zaufaniem i że łącząc siły możemy zapewniać klientom komfort, poczucie bezpieczeństwa i oszczędność czasu - komentuje Łukasz Szymak, country manager Booksy Polska.
Play to kolejna firma w Polsce obsługiwana w takim zakresie przez Booksy. Od drugiej połowy maja w aplikacji można umawiać się na wizyty w oddziałach banku BNP Paribas, a od sierpnia analogiczna usługa dotyczy sklepów komputerowych x-kom.
Booksy mocno ucierpiało wskutek zamknięcia salonów fryzjerskich i kosmetycznych w czasie wiosennego lockdownu. Firma zwolniła wtedy 150 pracowników.
W trzecim kwartale br. Play Communication zanotował 1,8 mld zł przychodów, 1,39 mld zł kosztów operacyjnych i 269,8 mln zł zysku netto. Na koniec września telekom miał 12,9 aktywnych klientów: 9,05 mln abonentów i 3,85 mln użytkowników ofert prepaid. W zeszłym kwartale telekom zyskał 388 klientów prepaidowych przejętej sieci Virgin Mobile Polska.
Dołącz do dyskusji: Play pozwala klientom umawiać się w Booksy na wizyty w punktach sprzedaży