SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play rentgenem porównuje Fresh z ofertami innych sieci (wideo)

Operator sieci Play rozpoczyna porównawczy etap kampanii reklamującej ofertę Fresh. Spoty z Borewiczem, żubrem i kotem Filemonem zostaną zastąpione przez kreacje nawiązujące do zdjęć rentgenowskich.

P4 rozpoczyna porównawczy etap kampanii reklamującej Play Fresh w kilka dni po uznaniu tej oferty przez Urząd Komunikacji Elektronicznej za najtańszą na rynku pod względem podstawowych cen połączeń i SMS-ów. "Uznaliśmy, że trzeba powiedzieć wyraźnie, że u nas w Play Fresh na Kartę 29 groszy to naprawdę 29 groszy" - uzasadnia na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik prasowy P4. Kampania przebiega pod hasłem "Bez haczyków", a jej kreacje nawiązują do zdjęć rentgenowskich, co ma odzwierciedlać precyzyjne porównanie Play Fresh z innymi ofertami.




W udostępnionym już spocie zestawione zostają darmowe SMS-y w Heyah i Play Fresh, co pokazuje, że w tej drugiej ofercie nie ma ukrytych warunków. Poszczególne kreacje kampanii porównawczej będą zastępować stopniowo spoty z Borewiczem, żubrem i kotem Filemonem, które reklamowały do tej pory Play Fresh.

Dołącz do dyskusji: Play rentgenem porównuje Fresh z ofertami innych sieci (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl