Play zaczyna przetarg na agencję reklamową
Spółka P4, operator sieci komórkowej Play rusza z przetargiem kreatywnym. Obecnie obsługą reklamową marki - od 2010 roku - zajmuje się agencja Grandes Kochonos.
P4 rusza z przetargiem na kompleksową obsługę kreatywną. Ewa Sankowska-Sieniek, dyrektorka biura prasowego firmy, odmówiła udzielenia szczegółowych informacji na temat jego zakresu, czasu trwania i uczestników.
Obecnie za obsługę kreatywną sieci Play odpowiada agencja Grandes Kochonos, wybrana do współpracy przez operatora w 2010 roku.
Obsługą mediową z kolei zajmuje się dom mediowy MediaCom (GroupM/WPP), który obronił budżet operatora w styczniu 2020 roku.
Ta agencja pracuje dla operatora również od 2010 roku.
Od wielu lat kampanie reklamowe marki Play oparte są na konwencji, w której punkt sprzedażowy z Barbarą Kurdej-Szatan i Maciejem Łagodzińskim odwiedzają różni celebryci. Ostatnio to Kuba Wojewódzki oraz Dawid Kwiatkowski, a wcześniej m.in. Adam Małysz, Anna Mucha, Martyna Wojciechowska, Roksana Węgiel.
W pierwszej połowie br. P4, operator sieci telekomunikacyjnej Play, zanotował 3,636 mld zł przychodów sprzedażowych, 1,7 mld zł zysku EBITDAaL i 5,3 mld zł zysku netto. Zysk netto wynika głównie ze sfinalizowania przez telekom w kwietniu br. sprzedaży za 6,7 mld zł swojej infrastruktury pasywnej firmie On Tower Poland, w której 60 proc. udziałów ma Cellnex Telecom, a 40 proc. Grupa Iliad.
Dołącz do dyskusji: Play zaczyna przetarg na agencję reklamową