Platforma N ma 858 tys. klientów, celuje w 900 tys.
Na koniec III kwartału br. platforma N miała 858 tys. abonentów, o 16 proc. więcej niż rok wcześniej. TVN nadal prognozuje, że na koniec roku baza klientów operatora wyniesie 900 tys.
W ciągu całego roku platforma zwiększyła swoją bazę o 119 tys. klientów, a w samym okresie lipiec-wrzesień wzrost wyniósł 32 tys. Jak powiedział na konferencji Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, jedną piątą wzrostu netto abonentów w III kwartale uzyskano we współpracy z Grupą TP. Sprzedaje ona pakiety N zarówno w swojej ofercie satelitarnej jak i IPTV.
Do góry poszło ARPU, czyli średni przychód na jednego abonenta, który w III kwartale br. wyniósł 61,4 zł, o 2 proc. więcej niż rok wcześniej.
>>> Canal+ ma opcję na zakup pakietu kontrolnego TVN przez 5 lat
Pre-paidowa Telewizja na kartę na koniec września br. miała 262 tys. aktywnych użytkowników, czyli o 2 proc. mniej niż rok wcześniej, a jej ARPU wyniosło 12,5 zł Operator nie rozwija już jednak tej usługi i będzie chciał zachęcić klientów do przejścia do pre-paidowej oferty HD.
Z kolei Telewizja na kartę HD zakończyła III kwartał br. z liczbą 49 tys. aktywnych użytkowników, co oznacza wzrost o 390 proc. ARPU tej usługi uplasowało się na poziomie 22,8 zł.
Dołącz do dyskusji: Platforma N ma 858 tys. klientów, celuje w 900 tys.