Platforma Going. zachęca do "pójścia w miasto"
„Ruszaj w miasto” to hasło kampanii wizerunkowej promującej Going. - platformę agregującą wydarzenia kulturalne i rozrywkowe z całej Polski. Akcję przygotowała agencja Madogz.
W ramach kampanii Going. prezentuje benefity swojej aplikacji mobilnej, która pozwala użytkownikom znaleźć w jednym miejscu interesujące ich imprezy, stworzyć z nich własny kalendarz oraz kupić wejściówki na wybrane wydarzenia.
Na potrzeby promocji zrealizowano 30-sekundowy spot oraz jego skróconą 15-sekundową wersję.
Reklama składa się z krótkich scen przedstawiających młodych ludzi m.in. bawiących na koncercie, na zlocie food trucków, na imprezie plenerowej czy odwiedzających wystawę. Całość spajają i dynamiczny utwór grający w tle oraz rytmicznie powtarzane hasło „Going”.
Spot będzie wyświetlany na platformach społecznościowych - Facebook, Instagram i YouTube, a także w kinach - m.in. podczas 19. MFF Nowe Horyzonty i w sieci Cinema City przed wybranymi pokazami przedpremierowymi dla posiadaczy Karty Mój Empik. Kampania będzie dodatkowo wspierana komunikacją w kanałach własnych.
Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu odpowiada agencja Madogz.
Dołącz do dyskusji: Platforma Going. zachęca do "pójścia w miasto"