Plastry Viscoplast reklamowane jako „pierwsze na miejscu zdarzenia” (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa plastrów opatrunkowych Viscoplast (3M Poland). Akcję przygotowały agencja Euro RSCG 4D i dom mediowy MEC.
Reklama samoprzylepnych plastrów opatrunkowych Viscoplast pokazuje je jako produkty pierwszego wyboru, które świetnie sprawdzają się w codziennych sytuacjach. Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz kreowanie jej nazwy jako synonimu plastrów opatrunkowych.
W ramach akcji 20-sekundowy spot od 23 maja jest emitowany w TVN, Polsacie, TVP 1, TVP 2 oraz kanałach tematycznych z pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Euro RSCG 4D, która na podstawie wygranego przetargu obsługuje reklamowo wszystkie marki 3M Poland, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Plastry Viscoplast reklamowane jako „pierwsze na miejscu zdarzenia” (wideo)