PKO BP wybierze w przetargu swoją wiodącą i wspomagającą agencję reklamową
PKO Bank Polski przygotowuje się do rozpoczęcie przetargu, w którym wybierze wiodącą oraz wspierającą agencję do obsługi reklamowej. Obecnie zajmują się tym DDB & Tribal i Fat Baby.
Przetarg dotyczy wyboru wiodącej agencji reklamowej oraz agencji wspierającej do obsługi banku, spółek grupy kapitałowej PKO BP oraz jego fundacji. Do ich zadań należeć będzie m.in. opracowanie strategii komunikacji dla banku oraz poszczególnych jego produktów i usług, przygotowanie koncepcji kampanii reklamowych, propozycja doboru mediów itp. Spośród nadesłanych zgłoszeń, PKO wybierze kilka propozycji i te agencje zaprosi do przetargu zamkniętego. Kiedy dokona wyboru zwycięzcy - na razie nie podaje. Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 5 lutego br.
Obecnie obsługą reklamową PKO BP zajmują się agencje DDB & Tribal (jako wiodąca agencja ma umowę do października br.) oraz Fat Baby (jako agencja wspierająca ma umowę do kwietnia br.).
Terminu startu przetargu na obecnym etapie nie podano. Na razie PKO BP zaprasza zainteresowane agencje do składania wymaganych dokumentów i ofert.
PKO BP czeka obecnie także na zgłoszenia agencji zainteresowanych udziałem w przetargu na obsługę jego stron internetowych.
Dołącz do dyskusji: PKO BP wybierze w przetargu swoją wiodącą i wspomagającą agencję reklamową