Pisma męskie: „Men’s Health” liderem, „Playboy” zyskuje
W sierpniu br. większość miesięczników lifestylowych dla panów zanotowało wzrosty sprzedaży w porównaniu do sierpnia ub.r., a najwięcej zyskał „Playboy”. Liderem zestawienia pozostał miesięcznik „Men’s Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health" (Motor-Presse Polska) w sierpniu br. wyniosła 61 662 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była wyższa o 0,73 proc.
Z czwartego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Playboy” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem wzrosła o 11,17 proc. do 54 615 egz. - jest to jednocześnie największy wzrost w zestawieniu.
Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadło pismo „CKM” (Marquard Media Polska), które zanotowało z kolei największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem 10,94 proc., co dało w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 52 415 egz.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 61662 | 61216 |
Playboy | 54615 | 49126 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 52415 | 58853 |
Logo | 51844 | 50764 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 27738 | 34694 |
W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. już jednak wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem. W tym ujęciu najwięcej zyskał „Playboy” - 35,86 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | sierpień | lipiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 61662 | 56125 |
Playboy | 54615 | 40200 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 52415 | 40596 |
Logo | 51844 | 49475 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 27738 | 29738 |
Dołącz do dyskusji: Pisma męskie: „Men’s Health” liderem, „Playboy” zyskuje