SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma męskie: „Men’s Health” liderem, „Playboy” zyskuje

W sierpniu br. większość miesięczników lifestylowych dla panów zanotowało wzrosty sprzedaży w porównaniu do sierpnia ub.r., a najwięcej zyskał „Playboy”. Liderem zestawienia pozostał miesięcznik „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health" (Motor-Presse Polska) w sierpniu br. wyniosła 61 662 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była wyższa o 0,73 proc.

Z czwartego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Playboy” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem wzrosła o 11,17 proc. do 54 615 egz. - jest to jednocześnie największy wzrost w zestawieniu.

Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadło pismo „CKM” (Marquard Media Polska), które zanotowało z kolei największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem 10,94 proc., co dało w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 52 415 egz.

Wirtualnemedia.plsierpień
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska6166261216
Playboy5461549126
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny5241558853
Logo5184450764
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit2773834694


W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. już jednak wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem. W tym ujęciu najwięcej zyskał „Playboy” - 35,86 proc.

Wirtualnemedia.pl2012
ZKDPsierpieńlipiec
TytułSprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska6166256125
Playboy5461540200
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny5241540596
Logo5184449475
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit2773829738


 

Dołącz do dyskusji: Pisma męskie: „Men’s Health” liderem, „Playboy” zyskuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl