Piotr Suchodolski kieruje marketingiem firmy Omnipack
Do zespołu firmy Omnipack, zajmującej się logistyką dla e-commerce, dołączył Piotr Suchodolski. Objął nowo utworzone stanowisko marketing directora.
Suchodolski zajmie się przede wszystkim strategicznym rozwojem komunikacji marketingowej oraz współpracą z partnerami. Będzie raportować do Karola Milewskiego, chief commercial officera firmy.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/karol-milewski-z-iprospect-do-zarzadu-omnipack
Piotr Suchodolski przeszedł z SMEO
Do marca tego roku był szefem marketingu w firmie SMEO, specjalizującej się w faktoringu online dla mikro i małych przedsiębiorstw. Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki na rynek w Polsce, działania performance marketingowe i wizerunkowe firmy oraz sprzedaż online. Wcześniej był dyrektorem marketingu Virgin Mobile, gdzie odpowiadał za komunikację marketingową, media, rozwój produktów oraz eCommerce.
Suchodolski karierę rozpoczynał w 2009 roku w Orange Polska, gdzie uczestniczył w takich projektach, jak rebranding Telekomunikacji Polskiej czy sponsoring UEFA EURO 2012. Następnie dołączył do projektu Nju Mobile, gdzie budował strategię marki oraz portfolio produktowe.
Dołącz do dyskusji: Piotr Suchodolski kieruje marketingiem firmy Omnipack