SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Niemczycki zrezygnował ze stanowiska prezesa Agory

Piotr Niemczycki 12 lutego br. przestanie pełnić funkcję prezesa Agory. Na trzy miesiące do zarządzania spółką oddelegowana zostanie wówczas Wanda Rapaczyński, zasiadająca obecnie w radzie nadzorczej Agory.

Decyzje te zapadły na wczorajszym posiedzeniu rady nadzorczej Agory. - Piotr Niemczycki stworzył wydawnictwo „Gazety Wyborczej”, które dzięki niemu odniosło spektakularny sukces; był też współzałożycielem spółki Agora i autorem wielu jej najbardziej udanych przedsięwzięć - napisała w uchwale rada nadzorcza spółki, dziękując odchodzącemu prezesowi.

Piotr Niemczycki objął funkcję prezesa Agory 13 listopada 2008 roku. Jest jednym z założycieli „Gazety Wyborczej” i Agory. W latach 80. współtworzył sieć druku i kolportażu „Tygodnika Mazowsze”, największego pisma podziemnej „Solidarności”.

Wanda Rapaczyński jest związana z Agorą niemal od początku jej istnienia, w latach 1998-2007 pełniła funkcję prezesa spółki. Po odejściu z zarządu była doradcą, a potem członkiem rady nadzorczej Agory. W przeszłości, w latach 1984-1992 kierowała działem rozwoju nowych produktów w Citibank NA w Nowym Jorku.

W pierwszych trzech kwartałach 2012 roku przychody Agory wyniosły 829 mln zł. Spółka zanotowała stratę netto na poziomie 8,7 mln zł.

Agora jest wydawcą „Gazety Wyborczej”, „Metra”, wydawcą kilku magazynów, właścicielem kilku stacji radiowych, portalu Gazeta.pl, a także sieci kin Helios i firmy reklamy zewnętrznej AMS.

Dołącz do dyskusji: Piotr Niemczycki zrezygnował ze stanowiska prezesa Agory

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
tylko czemu tak późno?
odpowiedź
User
A17
Okręt tonie, szczury uciekają. Nie będę płakał po Agorze, Wyborczej i ich lewackiej propagandzie.
odpowiedź
User
Neo
Prasa, Radio, Telewizja od kuchni. Każdego dnia w każdym medium w biurze reklamy trwa prawdziwa burza mózgów. Co miesiąć ktoś wylatuje, bo nie udało mu się spełnić wyśrubowanych oczekiwań dyrektorów reklamy, którzy uwierzyli w to, że i z pustego Salomonowie polskiego biznesu naleją, a oni będą brali tłuste premie. Media walczą o przetrwanie. Jest taka nerwówka, że szok!!!!!
odpowiedź