Pilar Boschetto i Juan Aponte w dziale kreacji 180heartbeats Jung von Matt
Do zespołu agencji 180heartbeats Jung von Matt, w ramach Talent Programu, dołączyli Pilar Boschetto i Juan Aponte.
Argentynka Pilar Boschetto, która pracuje jako art director, wcześniejsze doświadczenie zdobywała w Y&R Barcelona - tworzyła projekty dla marki Activia, oraz w dziale marketingu BMW w Argentynie.
Kolumbijczyk Juan Aponte poprzednio pracował jako senior copywriter pracował pięć lat w TBWA. Przygotowywał koncepty kreatywne dla takich marek jak Adidas, Abbott Laboratories, Energizer, Hyundai, UNICEF czy Western Union.
Nowi pracownicy agencji są absolwentami Brother School of Creativity w Barcelonie.
Talent Program to projekt agencji 180heartbeats Jung von Matt, adresowany do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata. W jego ramach, agencja gości kreatywnych z różnych części świata. Argentyńsko-kolumbijski zespół jest czwartym zrekrutowanym do agencji, poprzednie pochodziły z Hiszpanii i Belgii.
Obecnie dział kreacji 180heartbeats Jung von Matt liczy 14 osób, a zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski.
Dołącz do dyskusji: Pilar Boschetto i Juan Aponte w dziale kreacji 180heartbeats Jung von Matt