Philips promuje markę w internecie
W połowie listopada ruszyła interaktywna kampania wizerunkowa markiPhilips w internecie. Akcja połączona jest z konkursem dlainternatów, którego zasadą jest "Wymyślenie produktu zgodnego zideą Sense and Simplicity".
Celem kampanii jest przybliżenie przyrzeczenia marki Philips,zgodnego z hasłem "Sense and Simplicity", czyli urządzeńzaprojektowanych z myślą o użytkowniku oraz prostych w użyciu, mimotechnologicznego zaawansowania.
Pomysły można zgłaszać w kategoriach "styl życia", "oświetlenie"i "ochrona zdrowia", odpowiadających sektorom działalności firmy.Nagrodami dla autorów najlepszych pomysłów są m.in. telewizoryPhilips Aurea, golarki arcitec, zestawy kuchenne Alu oraz lampyLiving Colors.
Konkurs jest promowany kampanią reklamową w serwisach Onet.pl,Wirtualnej Polski, Gazeta.pl i sieci Ad.Net. Kreację kampaniiprzygotowała należąca do Grupy Eskadra, agencja interaktywna Opcom.Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Carat.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Philips promuje markę w internecie