Philips promuje markę w internecie
W połowie listopada ruszyła interaktywna kampania wizerunkowa marki Philips w internecie. Akcja połączona jest z konkursem dla internatów, którego zasadą jest "Wymyślenie produktu zgodnego z ideą Sense and Simplicity".
Celem kampanii jest przybliżenie przyrzeczenia marki Philips, zgodnego z hasłem "Sense and Simplicity", czyli urządzeń zaprojektowanych z myślą o użytkowniku oraz prostych w użyciu, mimo technologicznego zaawansowania.
Pomysły można zgłaszać w kategoriach "styl życia", "oświetlenie" i "ochrona zdrowia", odpowiadających sektorom działalności firmy. Nagrodami dla autorów najlepszych pomysłów są m.in. telewizory Philips Aurea, golarki arcitec, zestawy kuchenne Alu oraz lampy Living Colors.
Konkurs jest promowany kampanią reklamową w serwisach Onet.pl, Wirtualnej Polski, Gazeta.pl i sieci Ad.Net. Kreację kampanii przygotowała należąca do Grupy Eskadra, agencja interaktywna Opcom. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: Philips promuje markę w internecie