„Perfekcyjna pani domu” zyskała widzów. TVN liderem rynku
Trzy pierwsze odcinki nowego sezonu „Perfekcyjnej pani domu” oglądało średnio 1,09 mln osób, o 80 tys. więcej niż format śledziło rok temu. TVN w paśmie emisji reality-show jest liderem rynku telewizyjnego.
Premierowe odcinki piątej edycji „Perfekcyjnej pani domu” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 1 września br. Pierwsze trzy odcinki nowej serii programu obejrzało średnio 1,09 mln osób, co zapewniło stacji 12,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 15 września br. Oglądało go 1,12 mln osób.
Oglądalność „Perfekcyjnej pani domu” odcinek po odcinku
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | ||
2014-09-01 | 22:34:16 | 1 078 070 | 12,34% | 14,85% |
2014-09-08 | 22:32:30 | 1 080 271 | 12,93% | 16,81% |
2014-09-15 | 22:31:35 | 1 120 890 | 13,39% | 17,96% |
Średnio: | 1 093 017 | 12,88% | 16,49% |
„Perfekcyjna pani domu” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. zyskała 80 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji reality-show oglądało średnio 1,01 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 11,89 proc. oraz 15,04 proc. udziału.
TVN w paśmie emisji programu Małgorzaty Rozenek jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który w tym czasie emituje filmy fabularne, a jego udział plasuje się na poziomie 11,01 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się kanały Telewizji Polskiej: Dwójka („Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne; 9,82 proc.) oraz Jedynka („Kulisy II wojny światowej”; 5,95 proc.). Identyczna kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.
Oglądalność formatu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN - Perfekcyjna pani domu 5 | 1 093 017 | 12,88% | 16,49% |
Polsat | 933 935 | 11,01% | 13,37% |
TVP2 | 833 017 | 9,82% | 5,97% |
TVP1 | 504 465 | 5,95% | 4,94% |
W opartym na brytyjskiej licencji formacie „Perfekcyjna pani domu” Małgorzata Rozenek pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie ze sprzątaniem i prowadzeniem domu. Diagnozuje ich problemy, daje uczestnikom wskazówki, a następnie sprawdza efekty dokonanych przez nich porządków. Program produkuje firma Golden Media Polska.
Dołącz do dyskusji: „Perfekcyjna pani domu” zyskała widzów. TVN liderem rynku