„Pełnoprawni i aktywni” promują rehabilitację (wideo)
Pod hasłem „Pełnoprawni i aktywni” rusza kampania społeczna promująca rehabilitację jako skuteczną metodę re-integracji społecznej osób na wózkach inwalidzkich. Akcję przygotowały firmy Telescope, Mojo Films i Innovations.
Kampania „Pełnoprawni i aktywni” promuje działania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnoprawnych, które od lat zajmują się specjalistyczną rehabilitacją osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. - Osoby, którymi się zajmujemy zamiast leżeć unieruchomione w łóżkach w oczekiwaniu na pomoc rodziny lub opieki społecznej wracają do pracy, podejmują lub rozpoczynają naukę, zakładają rodziny. Znowu sami decydują co, kiedy i gdzie będą robić, mogą być po prostu spełnieni i szczęśliwi. Dodatkowo państwo nie musi ich utrzymywać, co więcej, oni sami, pracując i płacąc podatki, utrzymują państwo i przyczyniają się do wzrostu gospodarczego - opisuje Elżbieta Głogowska prezes Fundacji Aktywnej Rehabilitacji.
Głównym elementem kampanii jest spot, w którym trzy niepełnosprawne osoby mówią, kim są i czym się zajmują. Pokazują, że jeżdżąc na wózku, można prowadzić firmę, być mamą czy uprawiać sport.
Cała akcja - zaplanowana do października - obejmuje telewizję (TVP Info, TVN, TVN Siedem, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, Canal+, Planete+, Hyper+, Domo+, Kuchnia+ , Sport Klub, TVS, Tele 5, Polonia1, Nat Geo Wild, Orange Sport ), kina Cinema City, internet (reklamy na WP, Interii i Onecie, działania w serwisach społecznościowych), outdoor (citylighty AMS, ekrany Benefit Multimedia) oraz BTL i PR.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Telescope, spot wyreżyserował Bartek Piotrowski, a wyprodukowała firma Mojo Films, natomiast za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Innovations.
Dołącz do dyskusji: „Pełnoprawni i aktywni” promują rehabilitację (wideo)