„Przyjemność smaku na co dzień” reklamuje batony Pawełek Duo (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowego wariantu smakowego batonów Pawełek Duo (produkowanych przez Lotte Wedel). Jest realizowana pod hasłem „Przyjemność smaku na co dzień”.
W kampanii reklamowany jest wariant Pawełka Duo z karmelową czekoladą i nadzieniem z gorzkiej czekolady. Spot jest oparty na apetycznych ujęciach promowanego batonu.
Akcja obejmuje m.in. telewizję i internet.
W poprzedniej dużej kampanii Wedla, prowadzonej w okresie wakacyjnym, promowano lody, kreacją zajęła się agencja Ogilvy. Natomiast wiosną słodycze tej marki reklamowano przed Wielkanocą, reklamy przygotowała agencja PZL.
Za planowanie i zakup mediów dla Lotte Wedel odpowiada dom mediowy Zenith.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Przyjemność smaku na co dzień” reklamuje batony Pawełek Duo (wideo)