„Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół
W sierpniu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu 2018 roku wyniosła 144 905 egz. W porównaniu do sierpnia 2017 roku była ona niższa o 5,69 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce utrzymał magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 27,58 proc. do 93 751 egz.
Trzeci był dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek wynoszący 3,24 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 84 386 egz.
W sierpniu 2018 roku w porównaniu do lipca 2018 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 9,74 proc.
Największy spadek, wynoszący 55,87 proc., odnotowała tutaj „Gala” (Grupa Burda).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół