„Party” na czele dwutygodników people. Rekordowo niski wynik „Flesza”
W maju 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Flesz”, którego wynik spadł po raz pierwszy poniżej 100 tys. egz.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w maju 2015 roku wyniosła 212 873 egz. W porównaniu do maja 2014 roku była ona niższa o 20,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący zaledwie 2,98 proc. i średni wynik na poziomie 201 807 egz.
Na podium znalazła się jeszcze „Gala” (Grupa Burda). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się w ciągu roku o 24,01 proc. do 131 610 egz. Stało się tak, mimo że w maju br. jak i w maju ub.r. „Gala” miała po jednym numerze w cenie promocyjnej 0,99 zł.
Z kolei największy spadek w rankingu, wynoszący 29,88 proc., odnotował magazyn „Flesz” (Edipresse Polska), którego średni wynik w maju br. uplasował się na poziomie 98 267 egz. Tytuł ten w zestawieniu spadł z miejsca czwartego na piąte - ostatnie.
ZKDP | maj | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 329 046 | 212 940 | 212 873 | 376 008 | 267 130 | 267 063 |
Show | 319 926 | 201 807 | 201 807 | 297 449 | 207 996 | 207 996 |
Gala | 240 827 | 131 660 | 131 610 | 289 426 | 173 238 | 173 188 |
Viva | 183 755 | 104 477 | 104 477 | 240 465 | 135 811 | 135 311 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 167 500 | 98 751 | 98 267 | 219 560 | 140 633 | 140 149 |
W maju 2015 roku w porównaniu do kwietnia 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala” - było to aż 161,48 proc. Stało się tak, bo w kwietniu br. magazyn ten nie miał wydania w promocyjnej cenie. Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 9,51 proc., odnotował „Flesz”.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 329 046 | 212 940 | 212 873 | 334 658 | 221 080 | 221 013 |
Show | 319 926 | 201 807 | 201 807 | 314 904 | 203 779 | 203 779 |
Gala | 240 827 | 131 660 | 131 610 | 117 198 | 50 383 | 50 333 |
Viva | 183 755 | 104 477 | 104 477 | 184 281 | 101 308 | 99 654 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 167 500 | 98 751 | 98 267 | 169 778 | 109 079 | 108 595 |
Pismo „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) ostatni raz w cyklu dwutygodniowym ukazało się 16 kwietnia br. jako podwójny numer. Od połowy maja br. magazyn ten jest miesięcznikiem - pierwszym numerem w tym cyklu było wydanie czerwcowe.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people. Rekordowo niski wynik „Flesza”