Owoce Świata Tymbarku „dają z liścia” w reklamach (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napojów Tymbark Owoce Świata (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy Brainbox, Plankton i ZenithOptimedia Group.
Bohaterami reklam Owoców Świata marki Tymbark są cztery postacie charakterystyczne dla świata, z których pochodzą owoce z poszczególnych wersji smakowych tych napojów.
I tak smak Mango prezentują kolorowe tukany, Żurawinę - renifery, Kaktus - meksykańskie kaktusy, a Liczi - chińskie smoki. Wszystkie postacie dynamicznie tańczą, a przekaz dopełnia hasło „Dają z liścia”.
Kampania ma na celu promowanie nowych opakowań Owoców Świata - butelek 250 ml. Spoty są emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVN i Polsat) oraz tematycznych (m.in. młodzieżowych).
Kreację kampanii przygotowała firma Brainbox, reklamy wyprodukował dom produkcyjny Plankton, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Owoce Świata Tymbarku „dają z liścia” w reklamach (wideo)