Otwarcie Cinema City Bonarka wsparte kampanią
Ruszyła kampania reklamowa megapleksu Cinema City Bonarka, któryzostanie otwarty 27 listopada w Krakowie. Akcja jest prowadzona wKrakowie i okolicach, obejmując prasę, radio i outdoor.
Kampania reklamowa megapleksu Cinema City Bonarka podkreśla, żezostanie on otwarty w Krakowie 27 listopada. Przekaz informujerównież, że kompleks będzie się składał z 20 sal kinowych (w tym 3VIP-owskich) z projektorami cyfrowymi 3D.
Akcja jest prowadzona w Krakowie i okolicach, obejmując prasę(Echo Miasta, Gazeta Wyborcza - Co jest grane?, Fakt, DziennikPolski - Magnes, Kronika Krakowska, Głos - tygodnik nowohucki,Modny Kraków), radio (RMF Maxxx, Radio Kraków), outdoor, puby ikluby (adboardy) oraz uczelnie i akademiki (naklejki na lustra).Kreację graficzną kampanii - zaplanowanej na listopad i grudzień -przygotowała agencja reklamowa Blue Grass, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Otwarcie Cinema City Bonarka wsparte kampanią