Oriflame Poland: Arena Media zamiast Media Group
Arena Media wygrała przetarg na obsługę mediową Oriflame Poland. Tym samym przejmuje zlecenie poprzednio przez wiele lat obsługiwane przez Media Group.
- Na decyzję o wyborze Arena Media wpłynęło przede wszystkim rozumienie specyfiki naszej grupy docelowej oraz strategii firmy określanej dla polskiego rynku. Ten dom mediowy, zaproponował nam najlepiej dopasowany projekt komunikacji, który łączy rozwiązania standardowe sprawdzone w marketingu klasycznym z działaniami nowatorskimi, niewykorzystywanymi jeszcze w komunikacji marek kosmetycznych - uzasadnia Żaneta Gajek PR & media manager Oriflame Poland.
W kilkuetapowym przetargu na obsługę Oriflame Poland oprócz Arena Media brały udział domy mediowe Code Media, Star Media oraz Media Group, z których ten ostatni poprzednio przez wiele lat obsługiwał firmę. Umowa z Arena Media będzie obowiązywać do końca br.
Dołącz do dyskusji: Oriflame Poland: Arena Media zamiast Media Group