Oreo, Toshiba, Nike, McDonald’s, Adidas, Dove - „złote” e-kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich kampanii, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Cyber w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Toshiba i Intel, Oreo, Nike, Dove, Adidas i McDonald’s .
Toshiba z Intelem - The Beauty Inside
Agencja: Pereira & O’Dell (San Francisco)
Klient: Toshiba, Intel
Produkt: laptop Toshiba z procesorem Intel
Grand Prix, Złote Lwy w podkategorii Best Copywriting
Kampania zdobyła też Grand Prix w kategorii Film.
>>> Cannes Lions 2013: Grand Prix dla Dove i "Dumb ways to die", Lwy dla 180heartbeats i Y&R Warsaw
Oreo Daily Twist
Agencja: Draft FCB New York
Klient: Mondelez International
Produkt: Oreo
Nagroda: Grand Prix
1 2
Dołącz do dyskusji: Oreo, Toshiba, Nike, McDonald’s, Adidas, Dove - „złote” e-kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)