Były szef wideo w naTemat otwiera swoje studio podcastowe
Mateusz Trusewicz, były szef wideo w grupie naTemat, założył studio podcastowe, które działa pod marką Studio Miś. Jego wyróżnikiem jest pięć unikalnych scenografii, które pozwalają twórcom dopasować oprawę wizualną podcastu do charakteru marki i przekazu.

– Podcasty do tej pory często powstawały w surowych, wręcz technicznych przestrzeniach. My chcieliśmy stworzyć miejsce, które nie tylko zapewni doskonałą jakość dźwięku, ale także pozwoli każdemu twórcy nagrywać w estetycznej, profesjonalnej scenerii. Nasze studio oferuje pięć kompletnych, dopracowanych planów zdjęciowych, które zmieniają sposób myślenia o produkcji podcastów wideo. To rewolucja na rynku – mówi Mateusz Trusewicz.
Jak podano w komunikacie, wśród przestrzeni oferowanych przez Studio Miś, znajdują się: Japandi, inspirowane harmonią japońskiego minimalizmu, Space Age, nawiązujące do futurystycznej stylistyki lat 60. i 70., oraz Wideowall, dynamiczna przestrzeń z ekranami LED umożliwiającymi pełną personalizację wizualną. Conference Room to z kolei elegancka, profesjonalna przestrzeń idealna do wywiadów i rozmów eksperckich, a Home Corner odtwarza atmosferę przytulnego wnętrza, nadając nagraniom ciepły, domowy charakter.

– Chcieliśmy stworzyć miejsce, które pozwoli markom i twórcom dopasować oprawę wizualną podcastu do ich wizerunku i przekazu. To, w jakim otoczeniu odbywa się rozmowa,ma ogromny wpływ na odbiór treści. Nasze scenografie zostały zaprojektowane z myślą różnorodnych formatach i stylistykach, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W ich koncepcji pomogli nam architekci Aleksandra Mętlewicz i Maciej Jasina, którzy zadbali o to, by studio łączyło estetykę z funkcjonalnością – dodaje Anna Trusewicz, współzałożycielka firmy.
Studio Miś ruszy oficjalnie 21 marca br. i będzie znajdować się w centrum Warszawy. Zarządzająca nim spółka należy w całości do Mateusza i Anny Trusewiczów. Prezesem firmy jest Mateusz Trusewicz.
Mateusz Trusewicz jest związany z mediami od 15 lat. Przez prawie 10 lat był szefem produkcji wideo w grupie naTemat. Działał także jako operator i montażysta, realizując projekty dla agencji reklamowych i event-marketingowych. Jako realizator wizji współpracował m.in. z Jake Vision,Fremantle, Endemol Shine, Rochstar i ZPR Media, biorąc udział w produkcji największych rozrywkowych programów telewizyjnych w Polsce.
Anna Trusewicz ma bogate doświadczenie jako key account manager. Była związana z takimi firmami jak naTemat, Wirtualna Polska, Agora, a ostatnio z LifeTube jako business development manager.
Dołącz do dyskusji: Były szef wideo w naTemat otwiera swoje studio podcastowe