Orange reklamuje internet na ekoplakatach Cityboard Media
Orange jako pierwsza firma prowadzi outdoorową kampanię opartą na ekologicznych nośnikach Cityboard Media. W akcji reklamowany jest domowy internet.
Orange to pierwsza firma, która prowadzi swoją kampanię reklamową na nośnikach Cityboard Media wykorzystujących ekoplakat – nowe, ekologiczne podłoże do druku. Cityboard Media niedawno wprowadziło to rozwiązanie do swojej oferty, wspierając je działaniami autopromocyjnymi (więcej). Nowe podłoże po wykorzystaniu w działaniach reklamowych może zostać przetworzone na regranulat – będący surowcem dla wyrobu przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym i ogrodnictwie – lub zastosowane jako źródło energii.
W kampanii Orange – przygotowanej przez agencję reklamową Leo Burnett i dom mediowy Mediaedge:cia – reklamowany jest domowy dostęp do internetu. Akcja obejmuje 84 nośniki oparte na ekoplakacie w Warszawie, natomiast ogółem jest prowadzona na 350 nośnikach w takich miastach i aglomeracjach, jak m.in. Warszawa, Wrocław, Trójmiasto, Bydgoszcz, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin i Śląsk. Kampania potrwa jeszcze przez miesiąc.
Dołącz do dyskusji: Orange reklamuje internet na ekoplakatach Cityboard Media