Opus B wygrywa przetarg na obsługę Raiffeisen Polbank
Agencja Opus B w wyniku wygranego przetargu zajmie się działaniami ATL i BTL dla Raiffeisen Polbank. Poprzednio tego klienta obsługiwała GPD Agency.
Opus B będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii reklamowej banku, przygotowanie kreacji reklamowych oraz realizacje w obszarach ATL i BTL
Współpraca rozpocznie się w pierwszym kwartale 2018 roku. W trwającym od sierpnia br. przetargu brały udział cztery agencje.
- Na wybór zwycięzcy wpłynęły przede wszystkim bardzo dobre zrozumienie briefu, zaproponowana strategia i big idea oraz bardzo nowatorskie i niestandardowe w naszej kategorii rozwiązania kreatywne - mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu Raiffeisen Polbank.
Poprzednio obsługą marketera w tym zakresie zajmowała się GPD Agency, która przygotowała m.in. tegoroczną kampanię pożyczki gotówkowej DanyKesz. W ubiegłym roku zaś agencja zrealizowała akcję z udziałem blogera o pseudonimie Ekskluzywny Menel pod hasłem „Korzystaj z przyjemnością”.
Dołącz do dyskusji: Opus B wygrywa przetarg na obsługę Raiffeisen Polbank